kattbajs

Alla inlägg under mars 2010

...

  

Man hörde henne förfan genom fönstret!

" .... Gå dit å gör såhär! "


eeh, ja ska inte vara så negativ nu när jag bloggar, men de e bara de att ja e på dåligt humör, därför blir inläggen lite.. tråkiga?

ja, men nu ska ja se på dubberliv, hejjdå :D

Jag snackar om jesper å jens?

å clara gjorde inte häller nånting.


hihi, friluftsdag idag.


ja, nu ska ja prata lite med olivia, ja fattar inte va hon menar? så hejdå :)

  

hejhej!


Rebecka din nöt skriv inte som sånt på the blogg o:
skriv om nåt intressant!? :D <3
Och bry dej bara inte,kom över det (;


men aja..


jag triker TE! mmmmm :9


  

EGO! men iblat är man ju det.....




  

nehe.. så ni ville bara att dom skulle gå till oss å hålla på eller?

Dom sa tillochmed " .... ville att ja skulle göra såhär "

Å idag i korridoren blev ja inte intryckt i nån pga ..... häller? å clara fick INTE en smäll i syggen? SÄMST!!

 

Ja.. nu ska jag åka till clara.. ska sova där, vi har friluftsdag imorron..

vi ska åka pulka! :D

 

Vi e vackra! :o

  

 

 

 FY FAN JÄVLA IDIOTER!

 

  

hejjhejj.

Clara gick nyss hem, så ja har tråkigt..


Mogna ni e.. skicka massa andra för å få nånting sagt/gjort.. -.-'


ja..  nu ska ja fortsätta snacka med olivia, så vi synes.


  

  

hejhej!


snart äre vell skolan >-<


jag ge er ett tips ifall ni inte har lust att gö läxorna!

ifall ni kommer hem kanske  15.30 eller 13.00 så  kan men vila i en timma eller två sen är man redo å göra dom hemska läxorna !

Och ifall ni har mke dela upp det då! det bruka jag göra typ eng och sv kanske sen en annan del eng och typ matte.

 

 

 

 

 

  

shenashenashena.

nu e vi nyduschade..

så vi ska nog göra nånting nu, å sen så ska vi kliva upp 5 imorron, iihi.

Vi bjuder på en finfin cambild.

  


Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards