kattbajs

Alla inlägg den 10 mars 2010

 

Jag hatar att jag gillar dejj <3

NHKIW? Ja, ja la dit ett " N "  i ordet, men de ska va så.


Jaja, nu sitter jag med tilde å dampar.

de e kul :)


Idag har ja typ inte gjort nå..

jag å Tilde har sett på film, äte godis å sutte vid datorn.. mmhmm kul ;)

Å vi kom nyss hem från farmor, coolpia ;)

eehe, ja..  i helgum äre så, okey?

Men nu ska jag göra nånting som inte är de ja gör, så shara (:

  

hejjhejj!

idag har jag inte gjort så mke, jag vaknade och komm på att cissel sa till mej igår att jag skulle ringe till henne,så du ringde jag till henne först la hon på för att...ja sen sckikade jag ett sms å sen svara hon :)

idag blire forbollsträning 6:30-8:30!! :D


du är så himla dum vetu det!? Hon är ingen lekasak!


 


Asså, varför måste alla snygga kläder kosta en förmögenhet? :O

                   

  Dom kostar typ från 200 kr till 500 kr O.O


Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards