kattbajs

Alla inlägg den 25 mars 2010

  

OMG, titta va otroligt fina bilder ja hittade ;>

vi va två små söta barn, så våga inte säga nå annat! :o



        


Å såklat.. aningen nyare bilder..


        


AAAHA! ser ni nån skillnad? ;>


             

hejjhejj :)

 

 

BILDER PÅ OSS GENOM MÅNDERNA!!



      

         

l      

  

       

        



<3

  


snart ska ja te helgum :>


ja ha klippt mejj :o

hihi, ja klipper mejj typ alltid när ja ha tråkig (Y)

mjauww :)


Men nu ska ja snacka ja med olivia om hur snygg justin bieber är :D<33


  

  

hejhej!


asså idag har jag tragits tillbaka till medel tiden har inte haft ström på typ några timmar,det va nå eon grej :p


men jag har vare sjuk i 3 dagar...

Och syrran är på förlossningen ska bli moster! ;)


men men...


PLEDGE

THIS...

 

har haft det tråkit hemma, så jag jag skulle leta efter en film så hittade jag Pledge this.. En ganska bra film faktiskt! 

 

  

 

 

 

 

Å bara för att jag älskar justin så blire en bild på han oxå!

 

   

         

  

don't va avis,jag gillar er med :*

  

Nu sutter jag å mumsar på en glass :>

den blev äcklig på slutet.. för de va nån jordgubbesås i den :<


Olivia e en rolig prick oxå :D


hih :) <33


  



Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards