kattbajs

Alla inlägg den 11 mars 2010

 

Hallojjsan bloggis :D

äre bara jag som inte fattar meningen med bdb?

asså, ja.. de ha bleve ganska tråkigt oxå (;

Men ja, va ska alla göra ikv då? (:


Å ja tänkte  bara " tipsa " ( elr va man nu ska säga ) om en jättebra film :D

" Aquamarine "

den va faktiskt bättre än ja trodde den skulle vara!

fast den e ganska sorlig oxå.

4 av 5 troja blir bra (:

 


hihi, ja.. nu ska jag å tilde se " a cinderella story  "


asså han killen, asså chad michael murray, han e sjuuukt snygg O:

han e me i " house of wax " oxå troja? de ser iaf ut som han :)


 


Kär i låten!



Å kolla, de e hon som e me i " aquamarine " hon till höger på den fina bilden däruppe nånstans!

( Rebecka skriver, men hon e så lat så hon orkar inte lägga upp den finfina molnbilden )

sorry sverige, men ja ska inte till s-vall på lördag.

min mami har no peningar till de, för hon har typ halvt köpt ett hus :<

men juste! ja ska ju dit med papi ist!

men ja, ja ringde nyss till olivia, vi hade ett trevligt samtal tkr ja.

å ja hade hittat en lapp där de stog att olivia va kär i ..... eeh ja ja kan inte skriva namnet, men HAHA! jag dog verkligen (;

men nu ska ja äta pizza, hejjdå :D

 

ingen mening att smsa mejj, ja har inga pengar :o

ja, blir nog att åka hem till mamma ikv.

å ja MÅSTE vara med nån i helgen, för mammas " kompis " ska sova hos oss :O

så ja, Olivia, ja komma nog ikv, så åk inte till helgum!

för då dödar jag dej!

hihi, intresant, i know!

å ja ska nog beställa lite saker när jag kommer hem :D



men nu ska jag äta godis å göra nånting, hejjdå :)
Å föresten, " aquamarine " va faktiskt bra :)

 

Godmorron alla!

nu sitter jag med tilde å bloggar.

vi ska snart se på några filmer..

ja.. tilde valde dom (;
Vi ska se på


" A CINDERELLA STORRY "

 


" NORBIT " ;s

 

"  JUST MY LUCK "


 


" AQUAMARINE "


 

" THE PERFEKT MAN "


 



Ja, de e tildes smak? (;

hihi (:


Men nu ska vi se på nån av dom, så hejdå (:


Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards