kattbajs

Alla inlägg den 9 mars 2010

 


Klart ja inte kan släppa de, när jag inte gjort nå!?

Jävla cepe!


aja, ja ska snart ringa min mami å fråga om vi skulle till s-vall i helgen elr inte.

hoppas vi ska, för vi ska köpa en maaaaaaaassa kläder till mejj, å hårfärg oxå.

ja e en happi chey nu :)

å ja e cepe sur, för ja.. CEPEBARN! -.-'


Men nu ska ja fortsätta snacka med olivia på bdb, eftersom de inte går att instalera msn på min dator -.-'

hihi, hejjdå :)<33

  


hejhej!


nu är jag hoss min stora syster andreea ^^


hon nördar vid mitt nintendo D:
jag har inte att göra sp jag kan skriva lite!
om 2 veckor blir jag FASTER!

asså vad ska jag skriva??
jo snart ska jag va med cissel nån tag fredag? :D

Och min mamma har LOVAT att  hon ska köpa slingor till mej,jag ska tvina henne att köpa en jätte fin tunika å rosetter!

hejdå! :D

  


Hejhej!


odag har jag vare med rebecka och tilde och som ni ser så har thilde gästbloggt! :)

men idag vaknade vi kanske tindigt,jag mins inte vilken tid,men tidit (;

sen har jag oxå bleve förälkad i dubbelliv x]
men bara satt ni vet så kan inte jag skriva så mke på helgerna p.g.a att jag är hoss min mamma,och han ha ingen dator men ska få om 2 veckor typ :D <3


hejdå alla kattbajsare!

 

hejjhejj, jag och tilde sitter å tittar på amigo x]

de e ju... roligt? ;)

tilde har gästbloggat oxå, hon e faktiskt jätte duktig på att

skriva.

men nu ska vi snart äta, sen ska vi äta chokladpudding :3

de e ganska.. äckligt, fast de e gott endå.


hihi, vi ses.

å juste, ja tro inte att olivia komma blogga nåmer idag, eftersom hon e hos sin morsa nu. (n)

Tilde bloggar!


idag har olivia, jag och rebecka varit helt konstiga.

vi har sjungit karioke, och rebecka å olivia sminkade mejj idag.

Vi har bakat negerbolar.

och vi har sett på film, luftslottet som sprängdes.

fast jag såg inte så mycke av den.

hejdå. :)




 

hej

nu e olivia en surpuppa :D


hihi, hon tycker inte att jag ska mobba henne, men de ör ja endå.

tiiihihi, buuusigt :3


å förhoppningsvis så får vi snart både flera besökare, och flera kommentarer.


nu dödade olivia mej :c


hihi :D


Men hejjdå :D


 


 

vi fick ett sms på på kvällen att vi har loggat in på NINAS bdb.Vilket vi inte har GJORT!

 Och sen anklaga en!

Och sen blanda hon in några andra som inte ens ha gjort nåt.du säjer att vi är omogna,visst vi är helt mogna vi är 13!!!
Men du är inte heller så mogen.
det tycker vi iaf.
Och sen skaru säja tönt till Cissel som inte ens har rört dej!

så GEFAN i henne!
det skaru ha klart för dej! 



asså nina, du kan inte anklaga oss för massa skit som vi inte gjort -.-'

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards