kattbajs

Alla inlägg den 1 mars 2010

  

God natt alla :D

Olivia, vem smsar jag med? :o

 

hihi.


  

Hejhej!


asså idag har jag blogga 4 gånger. Och rebecka bara 2,vi kom överens!


Men hon har vell annat för sej (;


som att smsa med en viss persion!


FY!


men nu ska jag skriva mitt ÄVÄNTYR med missi!


hon äter bajs ;s

  

  

HEJHEJ!

 

idag har jag bara NÖRDAT vid datorn!

DÅLIGT OLIVIA! o:

 

Men inte för att skryta nu men.. jag fick 80/80 på diktamen!

BRA OLIVIA! :D

 

men jah håller med rebecka RICKTIGT bortkämd!

 

jag ska få en överaskning ^-^!!!!

 

JAG VILL HA!

 

imorgon blire dans.

 

jag vet inte om jag ska komma till Cissel eller hon te mej?

 

men aja hejdå! :D

 

 

 

  


Hihi, hejj.

kom nyss hem från stan.

de va lite mysigt.

ja köpte två par byxer, en tröja å en kofta.

eller.. ja.. mormor köpte :)

Men de e för att ja verkligen behöver de :o

 

ja e inte bortskämmd som vissa andra..

Men ja.. nu ska ja gå upp å fixxa lite å sammla ihop lite saker tills ja ska till olivia.

Hon ska få en överaskning :D

 

eehe.. hejdå :)

 

  

  

-hejj!

 

När jag var yngre gillade jag Lady gaga!

fråga mej inte varför!?

DÅ tyckte jag  hon hade en bra klädstill.

 

Men nu tycker jag han har gå för LÅNGT!

 

Bilden är inge vidare.

|

|

|

V

 

Eller vad tycker ni (; 

 

Men hejsvejs alla kattbajsare! :D <3  

  


SHAHSA!


idag på skolan var jag med Emma Cissel,fast anna följde efter oss så man kan säja att han va med oss :)


BÖGFJORTIS  KAN DU VA SJÄLV!



Å sen ringde vi å hade kul ^-^"


 :D


  

                          

  


Heisann, slutade 10över12 idag, de e najjs (yy'

å när jag ska gå hem hör jag " hello fjortis, fjoooortis, hello fjortis, i´m taking to you!  " med sämsta engelskan ever! ;)

hihi, de e lite roligt att hon inte verkar veta vad en fjortis e förnå..

man ja..


vi hade bara språk idag :o

Engelska, Svenska & Franska ;)


Engelskan såg vi harry potter, den e faktiskt bra, tro om ja komma bli nån harry potter nörd nu? :o


sen svenskan så hade vi skolfoto, sen skulle vi läsa,sen skriva sagor!

jag hatar de.


Franskan va vi i datasalen, eeh.. de va tråkigt.


ja.. sen gick ja hem å åt, sen hamnade ja här..


Men nu ska jag gå å kolla om vi har godis, hejjdå :)



  

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards