kattbajs

Alla inlägg under april 2010

Tjenare :)

Jag är en lat lite skitunge :D

Idag så.. nä fan va mobbat :o


eehe, ja.. clara liftade med mejj hem på min fina drakcyker :D

vi satt å pratade ganska högt.. å sen kom Lukas bakom oss å skrämdes :c

Jag skrek som en jävla idiot :o

sen gick vi å köpte godis :D

Så nu komma jag bli FET :D


hihi, de va min kuldag.. efter skolan asså för skolan räknas inte som kul :)


/ Rebecka

hejhej!


asså SORRY! D:

nu ska jag blogga! '¨


idag har jag vart me cissel & dansat! :D

de va kul (Y)


ALLA KOM TILL HULSTA PÅ TORSAG KLOCKAN 6!!! :D


vi syns!! :D


/olivia..

-

Katt, min telefon funkar!

fett ajjs asså :D

jag är så cool   


/ Rebecka :)

Asså.. Det är ingen mening alls att nån försöker fåtag påmejj.. för min mobil tog sejj ett bad i toan idag.. så den funkar inte alls (YYY)


/ Rebecka

hihi, jag är hungrig :o

ja.. jag har iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnggggggggggeee
eeeeeeettttttttt alls att blogga om, så.. ja.

nu ska jag faktiskt äta mat å sen åka å handla :)
/ RebeckaSomÄrBäst :)

blahablaha :)

Man kan inte ladda in bilderna från kameran! :<

å jag som hade så många fina bilder på olivia å så många bra filmer!

TYPISKT!

jaja.. nu ska jag faktiskt äta glass.. Som vanligt asså :)

titta vad... söt hon är ;)

     


/ Rebecka :)


Asså, FÖRLÅT..!

Vi har inte riktigt.. ja gjort de vi lovade, så jag tänker nu börja med de..

så, igår va jag med Olivia å Clara om ni ville veta de :)


Men nu ska jag klä på mejj å gå ut å göra nånting :o

hihi :)




/ Rebeckaa


Har man tråkigt.. så heter man rebecka >.<

ja, så ja satt å pysslade ihop en VÄRLDSFIN bild.. fast.. pain äger alltid allting oxå :)
Men fuckkar photoshop å gimp.. så får man bara va proffsig ;)


     

/ Rebecka

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards