kattbajs

Alla inlägg under mars 2010

  

hejhej!


jag lever,jag ska ladda in bilder senare ikväll :)


jag är me emma :)


  


LOVE U!!! <3

  

Nu äre ÄNTLIGEN lov!

ååååh, imorron ska jag bara soooooooooova heeela tiden!

å ja... kanske va med Olivia oxå.


JÄVEL TUUUUUUUUUUSEN GÅNGER! >:D


idag hade vi läxförhör på no lektionen.. å ja som hade vare sjuk å fick veta de igår..

de e inte okejj! :o

+ att vi hade eng. gloser oxå.. de fick ja veta i måndas, men ja orkade inte plugga..

men ja fick allla rätt på nått vis ändå (A''


ojj, de blev ett ganska långt inlägg, men de skiter ja i :D


  


:D

Yeeyy! :D


jag har tråkigt :3


Hans nya musikvideo ha ÄNTLIGEN komme :D<3


HAHAHHA! :D rebecka är ett kontroll freak!!!

  

hejhej! :D


tack rebecka för vidion :D <3


den var jääättttee fin & gullig!! 


jag önska jag kunde gö en vidio på dej D:

jagvet inte hur man gö :'(


Den bästa Rebecka i världen!! :D <3


  

visst är hon finfin!!! :D <3

  

hejhej!

 

idag har jag inte kunna blogga för att jag ha  vare med CISSEL :D <3

 

 nu har jag förhäxat cissel,¨så att hon gilla justin bieber (;

 

      

:)

 

GODMORRON ALLA :)





 

<3

  


Rebecka, du har inget liv? :o


Olivia är söt! :D



Älskar den bilden! :D<3

  

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards