kattbajs

Alla inlägg under mars 2010

<3

 

Godmorron sverige..

Tindra kom in å väckte mejj kl 06:52 :o

ja, men nu sitter ja å lyssnar på justin bieber :D<3


 

 

Gomorron!

sitter å lyssnar på.. justin bieber.. asså.. ja vet inte varför, men han ha bleve jättebra :o

förut tänkte ja typ " vafan, varför gillar alla han? " men nu vet ja varför!


aja, nu sitter tilde å inspekterar min franskabok..

de e sååå kul när hon " läser " ;)


 

nu sitter jag å äter GODIS!

de e mums!

ikväll ska jag se på lets dance.. jag vet inte varför, men ja..

å ja ska tjata på mamma så hon fyller på min telefon..

rebecka wants gratissms so bad!

ja.. Å VARFÖR I HEEELA FRIDEN BLOGGAR INTE OLIVIA?


Olivia har typ hjärntvättat mejj så ja ha börjat gilla justin bieber! :O

å bara för han e så söt..

  

mjauuw, jag vill ha godis!

ja.. nu sitter jag å mobbar olivia för hon har börjat gilla justin bieber  :s

De e asroligt :D

Visst, han e söt.. å han sjunger bra :) 

Men ja, nu ska ja fortsätta mobba na :)

  


Älskar låten!


Big girls don´t cry - Fergie.


ja, men nu ska ja se på våra bästa år å göra nånting kul :)

  



Hejjhejj!


jo idag vare träning!!! KUL!!


Men snälla dom som titta på bloggen kan vell komentera!? :)
Va inte blyga mina små kissemissar...

 och nu har jag bleve så nördig så jag gillar låten baby-justin bieber!  HHAHAHAAH!!!!!


hjedå! :)

  

Olivia, blogga kanske? ;)

Dubbelliv e typ.. asbra.. ASBJÖRN! :D

ballt va? asbjön..

aja.. läxxor väntar..

hejjdå.

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards