kattbajs

Alla inlägg under februari 2010

  


hellu, sitter å äter Ben & Jerry´s med olivia :3

De e muuuuuuuuums.

Clara gick hem för typ 7 minuter sen.


Ja å olivia gick hem till clara å kidnappade henne, sen dampade vi lite, sen gick vi ut å dampade ännu mer :)

SEn gick vi hem till mejj å snackade lite..

hihi (6)


RCoOhNfe!


  



     


hejhej! ;)


nu är jag med rebecka,Clara gick nu :`(

inte kul!


men aja..men jag kan inte skriva på helgerna för du är jag hoss mamma.


BAJSUNGAR NI ÄR!!


Nu äter vi ben&Jerry MUMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

  

shasha :p

vaknade typ nie?

tittade på tv till typ halv elva..

sen åt ja frukost :)


Igår, 00:10 ringde de, dolt nummer..

IDIOTER, ihih ;)

å ja vet vilka de är oxå ;)

man hörde jätteväl vem som pratade..

å ha man en synsk mamma, så äre bara å fråga hon, för säkerhetsskull ;)

Å ja som satt å tittade på Criminal minds, åsså ba ringde dom å störde mejj, två ggr..

 IDIOTER -.-'

 

men nu ska ja gå å möta olivia, hejjdå :)

  

GE MEJ PENGAR! :o

hihi :)


Olivia, din apa :c

" asså, ska vi inte va med varann imorron ist? då kan vi va me varann längre :) "

jo, de e sant.. men ja har tråååkigt!

fast.. de gör inte :)

för ni ska ja gå upp till mamma å be na beställa kläder till mej :D<33


Hejrå :)<3

 

  

osminkad å galen? :o

ja ;)

 

 

   

gomorron Y


vaknade typ halv 10?

då klev ja upp, åt lite godis, städade mitt rum å duschade..


igår va ganska.. cepe :)

clara åkte hem typ.. halv 10/10?

å då hade mamma inteens åkt..

men sen efter ett tag stacka mamma oxå..

så ja gick ner å satte mejj vi datorn, men sen blev ja kissnödig å gick upp å la mejj i mammas säng å tittade på tv..

sen somnade jag vid 12?

ja, sen vaknade ja vid två å då vare en asbra film på tv, så ja tittade på den :3

sen typ tre kom mamma hem, då slutade denbraiga filmen..

å då såg vi på " criminal minds " de va asbra :D

men mamma somnade, å ja låg å kollade de till typ 5 :3

sen somnade ja kanske kvartöver 5 ;)

 

Men nu väntar jag på att Olivia ska komma till sin mamma :)Y

 

Hejjdå Y

 

        

 

Rihanna - Russian Roulette

 

  

Rebecka vem du missing!!???


men iallafall jag missing dej! o:  <333


Dico!

 

nu håller vi på att fixa oss!

bilder sen (;

  


Hihi, olivia e bög! :D

KOM TILL DIN MORSA, OLIIIIVIIIIA! :D

hihi, men ja.. ikv ska ja kanske va me clara ett tag :)


min mamma ska köpa massa gosis så ja klarar mejj heeela kv. :D

mmmh :D

men nu ska ja vänta på att mamma komma hem så ja får nån mat :)

hejjdå :D<33

 

Aj miss jo! :o <3


          


Jag älskar biilder :D<3

  

Shasha!  



Olivia ska dansa på dicso idag / emma <3


nu är jag med emma! :D


FUNNY! :D

idag äre dico (stavning?)

Sen ska han sova å sen blir det match! :D


vi bjuder ! jag skriver lite senasre hejdå! :D  

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards