kattbajs

Alla inlägg den 25 februari 2010

  

Shenare bloggis :D

ne, olivia.. ja har inte glömmt bort att ja ska skriva ett till inlägg ;)

hihi, jag har för tillfället iiinget å göra :)

å imorron e ja nog hemma, för clara inte loggade in på msn, ägd :o

hihi :)

men nu ska jag läsa massa övertöntiga bloggar, ja tkr de e asroligt å läsa fjortisbloggar :DD

hihi :)

Men ja..

Tro om ja e kär elr inte!? :o

haiidooh :D<33


    


eeh.. ne jag har inget liv :)

GONATT!


Mitt sista inlägg för idag :`(


nu ska jag plugga!


Rebecka din häst vi skulle ju lägga in 3 inlägg! KATT :c

  

 

shasha!

 

tack cissel nu gillar jag Snoopdogg Å vato! sjukt bra!

 

Å homtider å nitendo å Mario! :D <3

 

å jag har haft on i min MAGE! BLEEEEE!! >-<

 

LÄS DET HÄR!

 

 

Idag hade vi sexochsamlevnad och då så skelle vi sde på film,då var det en "kvinna" som skulle rita e PUPPA x]

 

Klillar börjs AS GARVA!!!! hahaha..

 

men asså han ridade lixom vinkeln av puppan när vi bersade  på bena ;s

 

Men nu ska jag städa sen ska jag läsa läxa!

 

 

Hejdå alla kattbajsare! (;

 

 

 

jag SUGER på paint jag vet! men jag har  inge photo shop :`( 

 picnik har jag ju men aja ! :) 

 

HIHI! :D  

--

  

Hihi, ja å olivia ha lovat varann tre inlägg om dan..

fåse om ja kan hålla mitt löfte..

å få se om hon kan ;)


najjs bilder, iknoww :D


                                                

  


Shasha!

 

 

Liviet är i en APELSIN!

 

Idag har jag vare på skolan.

 

Imomrgon DISKO!

 

med EMMA! :D

 

 

vad ska jag skriva mer?

Jo,jag mår PISS! just nu!

 

Nathalie persson, dub är inte bättre SJÄV!

 


Hejjhejj, har vare hemma idag..

e typ halvsjuk.. förkyld å huvudverk som dödar!

inte kul ;)


å ja har inte gjort annat än å titta på tv, å typ sove..

de e ju jääättekul oxå..

mamma komma typ hem vid halv 7.. kanske tillochmed 7 :o

Jag hatar hennes jobb!

eller.. jag hatar att hon ska jobba länge.


Å förhoppningsvis så komma olivia blogga nånting idag, vilket hon inte gjorde igår! :OOO





Livet e roligt när man har kul :D


Menmen.. Jag e typ lagom sur på dejj nu..

 

Imorron e ja nog på skolan clara..

Jag vet att du saknar mejj ;)

 

Å ja måste verkligen färga mitt hår, min utväxt kanske e " liten " men den e blond å sysn jättemke -.-'  

 

Cepeutväxten e typ 1 å ½ cm :o

DÖDÖDÖ!!!

 

hihi, nu ska jag ringa mamma å be hon köpa hårfärg! :o

Men vilken!?

 

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards