kattbajs

Alla inlägg den 26 februari 2010

  

Rebecka vem du missing!!???


men iallafall jag missing dej! o:  <333


Dico!

 

nu håller vi på att fixa oss!

bilder sen (;

  


Hihi, olivia e bög! :D

KOM TILL DIN MORSA, OLIIIIVIIIIA! :D

hihi, men ja.. ikv ska ja kanske va me clara ett tag :)


min mamma ska köpa massa gosis så ja klarar mejj heeela kv. :D

mmmh :D

men nu ska ja vänta på att mamma komma hem så ja får nån mat :)

hejjdå :D<33

 

Aj miss jo! :o <3


          


Jag älskar biilder :D<3

  

Shasha!  



Olivia ska dansa på dicso idag / emma <3


nu är jag med emma! :D


FUNNY! :D

idag äre dico (stavning?)

Sen ska han sova å sen blir det match! :D


vi bjuder ! jag skriver lite senasre hejdå! :D  

     

hihi, ja tror inte att olivia komma kunna hålla sitt löfte ;)

Jag " gimpar " å de e rouliigt :D

menmen.. nu ska jag gå upp å äta glass, clara frestade mejj :o

men nu ska ja mobba hon för att ja e så bäst :D<3

hihi, hejjdå :D

 

  

:o <3

  

Hejjhejj bloggis :D

 

Vad har alla försejj?

själv sitter jag hemma å dör :)

ja har inte vare på skolan idag häller, vilket jag gillar :D

men de e ganska tråkigt å vara hemma själv, mamma kommer hem.. INATT :O

hon slutar jobba halv tre, sen ska hon åka å kolla på ett hus, sen ska hon åka å handla..

sen komma hon hem.. men hon e bara hemma i typ en timme, för hon ska ut ikv..

sen komma hon hem inatt, så om de finns nån, som känner för att vara hemma med mejj, så säg till, för annars dör jag :O

 

hihi, ja.. idag har ja typ gjort samma sak som igår, men nu ska ja göra nånting, hejjdå :D<3

 

         

ojj, ja ser ut som en bäbis.. men lev me de :o

hihi :D

 

                        

 

Favoriter i repris, heelt klart! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards