kattbajs

Alla inlägg under februari 2010

    


Shasha :D

Vi har fixxat ny header, va tkr ni? :D

vi skriver snart, å massa bilder ska vi bju på oxå :D

eehe :)

men hejjdå en stund :D<3

-

  


hihi, vilket liv jag har ;)


                

Man ser typ inte vad de står, men de skiter ja i :D 

Heii ^-^"

 

Här kommer lite skumma bilder :)

      

hej jag skriver ssnnnnnaaaarrrrttttt! :D

-

  

nemen.. :o

hihi, hejj :)

jag har inget att skriva nu.. så ja ;)

om ett tag.. kanske kanske kanske jag  skriver ;)

men ja.. haiidooh :)<3

  

Hennes friditsintresen

|

|

|

V

 

  

SNYGGAST!!! ;)

-

Känner ni min egopower ;)


eeh ;)



                  


å ja.. bilderna e sneea, men de beror på att ja nt orkar vända dom, å för att ja typ känner mejj heeelt omvänd, å ja vet nt vad ja vill justnu :o

eeh.. aa ;)

Fattar du inte!?

Rebecka sluta inte gilla han....

 

 

 

 

ps: skriv mer inlägg (;

 

Du kan inte sluta gilla han D:
men det är ju du som bestämmer.  

;)

  

Shasha, har ni saknat mejj? :D

hihi, asså ja ha nt hunne skriva nå, eftersomatt ja ha plugga som en idiot :o

eeh.. tre prov nästa vecka (y)

hade kunna klarat mejj med två..

men eftersom ja failade svprovet, så måste ja gö om de.

najjs u know ;)

aah.. temadagar idag å igår, de va ganska skummt..

fast vi fick dansa salsa..

de va kul.

men ja.. ja ska göra nånting nu, haiidooooh :)

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards