kattbajs

Alla inlägg under februari 2010

  

shasha, idag dödde ja, :o

fast ja vet inte varför.

eehm.. ja har även dödat min vän clara.. fast hon vet bara inte om de än...

buuusigt vhhah? ;)


Asså alla som har franska, har vi " glossakerna " till imorron eller nästa torsdag? :O

ja komma dö :s


hihi, men nu ska jag prata med olivia om att hon ska va med mejj i helgen :D

eller.. ja ska säga de till hon, :)

shara :)<3


                        


bara för ja kände för å visa er att vi är i stoooort behov av nya bilder :)<3

   

De känns som om vi uppdaterar väääldigt bra idag :)

men ja tänkte bara skriva goodnatt :D

( även fast ja inte tänker gå å lägga mejj, men endå )

jag har så förbannat tråkigt, erl ja.. jag pratar med alexandra, de e trevligt de :)

Å bara så ni vet e hon jättesöt :D<3

hihi :)

Men nu ska jag göra nånting som förhoppningsvis e kul :D<3


haiidooh :)



OLVIVA!




shaasha!  

 

as grymt att ni har tittat på vår blogg ;* <3

 

komentera gärna oxå! :D

 

Cissel är vår stakler !

 

Hon så det o:

 

 

aja..

 

 

hejdå! ^-^" <3

--

ni e lite dålig på att kommentera..

hihi, så görde?! :D<33

ooh, vi har besöksrekord :D

eeh.. 29 33 st kanske inte är något att skryta om.. men endå :)

de e bra endå :D<3



   


shasha!

 

 

 

-.-" Undra -.-" undra -.-" Undra -.-"

 

Hihih ^-^

 

Nu pratar jag med Rebecka :)

 

I morgon ska jag ta spruta!!!!

 

 

 

HJÄLP! o:

 

 

Jag komma att DÖ!

 

 

Vad ska jag göra!? '''

 

 

HATARHATARHATARHATARHATR!

 

..................................................
........................

 

vi är med å tävlar om att vinna " FOKI´S  OUTFIT " =)

länk till foki å en länk till kii.se 

hihi :)


  



  

Inte omdejj häller -.-'

 

 

hihi, mjauww..

sitter å snackar med olivia :)

intressant, i know..

hihi, haiidooh :)

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards