kattbajs

Alla inlägg under mars 2010

     

hihi, gomorron!

eller ja.. goförmiddag?

eeh, ja vaknade 7 -.-

e hemma idag, för ja har feber :o

ja.. men de finns en bra sak med de.. ja slipper göra no:provet idag.

ha nyss sett våra bästa år.

Shawn, Philip & chelsea e typ instängd i nå avlopp som exploderade :O

Hoppas ingen av dom dör!

Å Bo & hope ska kanske skiljas! :O


aja.. nu ska ja inte tråka ut er mera ;)


hajjdå, å hoppas olivia bloggar idag!


  

  

Godnatt alla :)

iihi, olivia ha fortfarande inte bloggat?

jaja :)


  

shuu.

Olivia har inte bloggat nånting idag? :o

De e inge bra.

men hon kanske är upptagen med nånting?

ja.. hihi..

Men vi ses :)

  


Shasha.

kom hem för typ.. 15 minuter sen.

idag har jag typ haft damp, som vanligt.


Mening jaing blogging mering sening..

För ja ska se våra bästa år :D<3

Hejjdooo.

  

God natt alla :D

Olivia, vem smsar jag med? :o

 

hihi.


  

Hejhej!


asså idag har jag blogga 4 gånger. Och rebecka bara 2,vi kom överens!


Men hon har vell annat för sej (;


som att smsa med en viss persion!


FY!


men nu ska jag skriva mitt ÄVÄNTYR med missi!


hon äter bajs ;s

  

  

HEJHEJ!

 

idag har jag bara NÖRDAT vid datorn!

DÅLIGT OLIVIA! o:

 

Men inte för att skryta nu men.. jag fick 80/80 på diktamen!

BRA OLIVIA! :D

 

men jah håller med rebecka RICKTIGT bortkämd!

 

jag ska få en överaskning ^-^!!!!

 

JAG VILL HA!

 

imorgon blire dans.

 

jag vet inte om jag ska komma till Cissel eller hon te mej?

 

men aja hejdå! :D

 

 

 

  


Hihi, hejj.

kom nyss hem från stan.

de va lite mysigt.

ja köpte två par byxer, en tröja å en kofta.

eller.. ja.. mormor köpte :)

Men de e för att ja verkligen behöver de :o

 

ja e inte bortskämmd som vissa andra..

Men ja.. nu ska ja gå upp å fixxa lite å sammla ihop lite saker tills ja ska till olivia.

Hon ska få en överaskning :D

 

eehe.. hejdå :)

 

  

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards