kattbajs

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Hejj,

jag har inte haft tid att blogga. :c

Men på kvällen har jag :)

LALAL :D


idag har jag städatmitt rum.tog typ flera timmar..

dsjfndsödpfnödsp!


Idag var ju skolan bättre :)


höhö..

hejdå :) /oliviabieber


God morgon alla mumsiga sötsaker! :D

Ska snart dra mig bort till skolan.. inte de roligaste men..

Klev upp halv 7 typ.. ja tänkte ge mig själv en liten sovmorgon.. höhö..

Brukar ju i vanliga fall kliva upp vid 6.. vet inte varför, men ja tkr typ att de behövs.. fast de gör inte det.. men då har ja ju iallafall lite mera tid nu på morgonen.. för alla söta människor som läser bloggen :D

 

Men jag tänkte typ fixxa de sista nu.. hare bra! :)
/ Rebeckabieberr

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards