kattbajs

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Hejsan alla! :D

Ja har varit på dollarstore idag, å har därför inte kunnat blogga..

Köpte typ ingenting.. men så blire när man inte har pengar.. uuhu..

De går tyvärr inte att ladda upp bilderna nu, men dom kommer säkert senare ikväll.. då ska jag även visa hur mitt hår blev.. ska åka till konsum å köpa ännu mera färg..

Så håll tummarna på att de blir bra nu ! ;)


Men vi höres å synes!
Å juste.. Olivia nämnde nånting om å blogga minst två inlägg.. de ska jag oxå göra.. de kan ju såklart bli mera.. men minst två! :)
Så de lär ju bli ett efter skolan å ett på kvällen.. ( Eftersom ja å mamma delar internet för tillfället så okuperar hon datorn när hon kommer hem från jobbet, ) de blir kanske runt 7-8 tiden ja bloggar inlägg nummer två då :)

Men hejdå alla kattbajsare! :D
/ Rebecka bieber

sorrymen jag har nyss komme hem & vill va med mamma familj & kompisar.

Men såklart jag ska blogga (; imorgon är det skolan -.-

Ushh har ingen lust allas!!

Få nya klasser & allt annat skit.

Men aja jag skriver imorgon & jag ska skriva 2 gånger om dan! :D

hejdå / oliviaBieber :)

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards