kattbajs

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Asså.. ja kom nyss på att de e fredag den trettonde idag..

lite efter?

har inte haft otur alls faktiskt.. :)

Men är man lyckohjulet så är man.. höhö :D
( Ähm, ingen lär fatta vad " lyckohjulet " betyder.. men mamma har lite hokuspokus varning över sig.. d.v.s hon är typ.. inte synsk.. men nästan typ.. å de e nå sånt, hum.. )


JAG ÄLSKAR MIN MAN! (L)


 


å ja åt nyss hamburgare.. ja blev lagom fet asså.. hhhmm


Okeyy.. varför inte återgå till de normala.. och de viktiga... OLIVIA KOMMA OM TYP 3 DAGAR, FATTA COOLT! :D

   



men men.. ha ett gött liv nu, å kom ihåg.. å besöka/kommentera denhär bloggen, de e två SUPERSÖTA tjejer.. hhmm  ;)

www.duluktaapa.bloggplatsen.se

BESÖÖK Å KOMMENTERA LIKE HELL NU ALLA TROGNA KATTBAJSARE! :D
/ Rebecka bieber!  

Shue alla happy människor :)


JUSTIN BIEBER, WOOOAH! <3


Jag tkr att ni ska kommentera! :D


Nu sitter jag å nördar overboard!
Kärlek rakt ut! Älskar den!

Fast.. jag älskar ju alla JB låtar.. å självklart så älskar ja han oxå! 

Men just nu.. så äre nå speciellt med just den låten.. vad vet ja inte.. men :D


å asså kolla här, de e ju 4 dagar kvar tills olivia komma hem.. å imorron äre bara 3! :D

WAAAIIII, JAG ÄR GLAD!

 

okej.. dedär kan ja kalla att bjuda på sina.. mindre vackra sidor (?) :)

fast olivia var såklart söt.. som vanligt! :D<3

    

Å ja kännde för å slänga in en aningen gammal bild, sen jul :)

 

å guess vem som är tillbaka? WEEY, de är KLIMTON, the super katt!

    

 

REBECKA GOES MEGACPDAMP, SÅ JAG TÄNKTE SKRIV HEJDÅ RIKTIGT STORT Å FINT, SÅ HEJDÅÅÅÅÅ!

 

/ Rebecka, Justin bieber fru! :D

Hello darlings aka våra älskade läsare :D

fatta va ja ha saknat bloggplatsen! weeiii!


DE E LIXXOM SÅ JÄVLA BALLT MED BLOGGPLATSEN!

OAAAHOOOAAAHAOOOAAH

 

JUSTIN BIEBER ÄR MIN MAN!

 

Och jag skulle gärna vilja tacka Olivia ( som är min bästa vän!! :O Fatta coolt! ) för den supercoola headern! :D

 

  

Men byee alla kattbajsare!

/ REBECKA BIEBER

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards