kattbajs

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Godkväll :)

skolan börjar på måndag.. å ja har inte vänt på dygnet än.. å nån gång måste även d göras.. så d får bli ikväll.. å imorron vet ja inte alls vad jag ska göra.. förutom att kanske färga klart håret så d ser någolunda normalt ut.. :)

Men nu ska ja se lite tv, sen tvätta bort smink å typ lägga mig å sova..

usch va tråkigt.. menmen.. HEJDÅ :)

      


/ Rebecka Bieber Y

Filmen från igår, enjoy! :D


/ RäbäckaBieber

MITT HÅR ÄR MOROT! :3

Sorry för kvaliten.. men min kamera måste lämmnas in.. :)


BABBAJ! :)
/ Rebeckabieber

ååh, känner mig såå glad nu! mitt hår är färgat å allt blev så som jag tänkt mej! SUPER!
Fast.. ne, de blev asdåligt.. cepe! :o

Så jag tänker tjata på min mami tills hon går med på att åka till konsum å köpa ännumera färg.. MUMS :D
Mitt hår ser förtillfället ut som.. morötter :<


/ Rebeckabieber


Hellu allihopa :)

Bloggade inget igår.. var med Olivia å Emma..

Vi var barnvakt åt Andreaas bäbis :)

sen åt vi pizza å såg film..

Wrong turn 3 elr nå :p

superbra.. men lite.. skumm? :)

Vi ska se ettan å tvåan nån annan gång tkr ja :)


menmen.. Ska aldeles snart färga håret! :D

hum.. ni kan få se en bild later :)


å juste! Skolan börjar på måndag.. nån som har någon sorts alvarlig sjukdom som vill smitta mig lite? :D


å nån som vet när vi slutar på måndag..?

mamma rååkade " Glömma " vart hon la lappen.. ( Hon erkänner inte att hon slarvat bort den.. huhu )


Gud va långt inlägg.. men skitsamma :)
Film från igår å några bilder kommer komma under dagen.. bajbaj :)
/ REBECKA BIEBER

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Arkiv

Livet i en apelsin


Ovido - Quiz & Flashcards