kattbajs

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

är med och tävlar..

Weeii! :D
Är med och tävlar hos www.justindrewbieber.blogg.se om ett " posterpaket "

Man ska måste gå med i deras fb-grupp förstochfrämst.

Sen ska man ska svara på frågan " Har du någonsin drömt om justin? isåfall, vad hände i drömmen? "

Mitt svar är: ja, jag har drömt om justin.. flera gånger faktiskt.. men drömmarna är lite svåra att komma ihåg.. men ja ska försöka med en av dom..


Jag drömde att jag och olivia typ hade bestämmt att vi skulle åka utomlands.. vi hade packat allt å sen när vi skulle kliva på planet så kom vi på att vi hade glömmt våran justinbieber-tröja ( den va typ jätte viktig av nån anledning, för vi visste ju itne vad som skulle hända.. ), men vi han ju inte hämta den.. sen när vi kom fram ( vet inte vart vi var ) så träffade vi justin.. vi började typ skrika som nå idioter ( men de e klart man gör de när man träffar justin bieber lixxom! )

Sen så bodde vi typ på nå hotell ( samma som jb bodde på, men de visste vi inte.. ) och sen på kvällen när vi skulle gå ut till nån balkong sak ( vet inte alls va de var.. ) så satt justin där.. å sen så började han sjunga ( de var typ som en scen ute på dendära balkongsaken ) å vi typ dog.. sen så började han typ prata med oss.. sen vaknade jag

  / Rebecka Bieber

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

VIKTIG INFO! Vi kommer frånochmed nu inte blogga på www.kattbajs.bloggplatsen.se längre!Nu hittar ni oss istället på www.heyoboiii.blogg.se Fortsätt läsa och börja kommentera! hare gött! ...


hejhallåtjenamors! hållerpå å tjatar på mamma, vi måste åka å handla gottigotti ( ööh? o: ) tills imorron, muuummmmmmms! ja, jag, Clara, Elin & Matilda ska ner å intervjua folk @ nipvallen tomorrow.. verkligen jättekul, å ja får en känska av at...

goddagens hade prov idag, gick ganska bra faktiskt :) weeii.. men nu ska ja göra nå, bloggar mera sen, herrå / rebecka ...


Idag hade vi klassfota D: HAHa jag slår vad om att jag såg cp ut :D Jomen jaja :D Just nu har jag nördat the sims 3...  OCH TACK FÖR ALLA BESÖKARE IGÅR FÖRSÄTT SÅ FÅR NI EN GOD KAKA ! :D <3      Haha. /olivia ...

för jag typ läxor D: hehe nu snacka jag med rebecka blogga mer sen :) / olivia ...

Presentation


hejj kattbajsare!vi är två små konstiga mäniskor som har en blogg! :D
Så följ oss å vårat fantastisa liv! kommentera oxå! :)

just det! vi heter Olivia&Rebecka!

Kärlek!

Fråga mig

Never let you go.

Baby.

One time.

One less lonley girl.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Katt-egorier

Tidigare år

Arkiv

Livet i en apelsin


Skapa flashcards